Vores økonomi baserer sig primært på de gaver, som medlemmer og venner af menigheden giver. Vi får ingen offentlige tilskud. Du kan give på den måde der passer dig bedst.

Tak for ethvert bidrag!

Spontane gaver

Bankoverførsel.gif

Bankoverførsel

Enkeltstående gaver kan overføres til vores konto i Sparekassen Danmark regnr. 9070 Konto 1634091110.

Husk at mærke din betaling med dit navn + CPR-nummer så vi nemt kan identificere dig.

MP_RGB_NoTM_Logo+Type+Vertical+Blue.png

Mobilepay Gaver

Gaver på kr. 300 og derover indberettes til SKAT, såfremt vi har dit cpr.nr.

Indbetal på følgende mobilepaynr:

MP_RGB_NoTM_Logo+Type+Vertical+Blue.png

Mobilepay betalinger

Vi bruger også MobilePay til betaling af arrangementer, forplejning ol.

Indbetal på følgende mobilepaynr:

Planlagte gaver

testamente.jpg

Gavebrev

Med et gavebrev forpligter du dig til at give et bestemt beløb eller procentsats af din indkomst (højst 15 % årligt) til Kristuskirken i 10 år. Til gengæld får du bedre fradragsmuligheder.

Du kan få fradrag for 15 procent af din årlige indkomst eller få fradrag for op til 15.200 kroner uanset størrelsen på din indkomst.

Udfyld gavebrev her

Kontakt gaver@re-gen.dk for at høre mere om mulighederne.

Bankoverførsel.gif

Månedlig gave

Med en månedlig gave gør du os i stand til at lægge langsigtede planer og fastholde de aktiviteter og ansættelser, vi har.

En månedlig gave er et løfte om en fast gave du giver fra år til år, hvor du løbende kan justere gavens størrelse. Du giver tilsagn om et årligt beløb, og ordningen forsætter indtil du selv stopper den. Ved slutningen af det næste år spørger vi, om det er samme beløb, som du vil give for det efterfølgende år.

Gaver overføres til vores konto:
Reg.nr. 9070 Konto 1634091110.

testamente.jpg

Testamente

Et testamente sikrer, at det du brænder for og prioriterer i dit liv, fortsætter i tiden efter din egen levetid. I et testamente kan du tilgodese organisationer og familiemedlemmer, der ellers ikke vil arve.

Kristuskirken er godkendt til at modtage pengegaver ifølge testamente uden at skulle betale boafgift. Det betyder at testamentariske gaver går ubeskåret til Kristuskirkens arbejde.

Du kan gratis oprette et testamente hos Dokument24 på dette link.

Alle gaver, enkeltbeløb og faste overførsler, bliver givet frivilligt, og vi opfordrer alle, som oplever sig som er medlemmer eller på anden vis oplever sig som del af vores fællesskab, til at give med glæde og uden tvang. Vi tror på at Gud ser til vores behov og velsigner os, så vi kan være til velsignelse for andre og gøre en forskel i vores by og i verden.

Kristuskirken er godkendt af SKAT til at modtage gaver, så du kan få fradrag for dine gaver. Ønsker du at opnå fradrag, er det vigtigt, at du sender dit CPR-nummer til gaver@re-gen.dk, da dette skal oplyses, for at vi kan indberette din gave til SKAT.

Har du spørgsmål eller er du interesseret i at give fast, så skriv til gaver@re-gen.dk.

Obs! Det er ikke muligt at få fradrag for betalinger for produkter og ydelser.